Senaste Inlägg

081020

Du ber mig komma in till dig
Ner bredvid dig
En mjuk säng
Du ler mot mig och älskar mig
Jag vet vad som väntar
Du kommer få din vilja igenom
Ännu än gång
Du kommer lyckas förnedra mig
Ta på mig skulden själv
För visst vet jag att allt är mitt fel
Om en pojkvän tafsar och så
Det är väl inget att neka honom till?
Är det inte hans rättighet att få just det han vill?
Men en sak ska du veta
Du stal mitt liv
Du stal mina drömmar
Du stal mitt hopp
Du gjorde att jag verkligen avskydde min egen kropp
Jag kommer aldrig glömma hur det kändes när du fanns här hos mig
Du förstörde mitt liv
Jag var helt sjuk som älskade dig....


4 Kommentarer

Postat av: du vet egentligen vem jag är! den 2009-11-13 @ 14:25:33

Tyvärr så tänker jag inte avslöja vem jag är, men kan säga så mycket som att du gick i samma skola som mej när du gick i 5-6 har jag för mej att det var. / du vet egentligen vem jag är

Postat av: Sol den 2009-11-13 @ 15:21:16

Varför inte bara ge mig ledtrådar eller något? Eller skicka ett mess, 0765603389

Postat av: du vet egentligen vem jag är! den 2009-11-13 @ 21:22:24

Men hur vet jag att du inte har nån kompis som har mitt nummer, för vill ju inte avslöja vem jag är! (svara som ett inlägg (: )

Postat av: Sol den 2009-11-13 @ 23:53:06

Det gick tyvärr inte att ladda upp ett inlägg via mobilen, men mitt nummer är 0765603389. Jag lovar att inte forska i vem du är. Får jag någonsin veta vem du är så vill jag veta det från dig, inte från någon annan..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback