Senaste Inlägg

Låt mig leva mitt liv

Folk kan göra mig så sur ibland..


Jag blir så less. Så jävla less.

Man kan inte stå i mitten av ett slagfält
Då blir man förr eller senare skjuten i ryggen av båda sidor.

Ja, jag valde sida.
Ja, jag anser honom vara oskyldigt dömd.
Ja, jag står för det.

Men lägg av att skriva massa elakt om mig. Sluta kalla mig falsk. Sluta säga att ni hatar mig.
De flesta av er som skriver känner mig inte ens.

Jag berättade för honom att hon berättat för mig att hon anmält honom för misshandel. Men vafan, de hade hon fått veta förr eller senare ändå. Liksom, de e en sjuk sak att hålla hemligt. Speciellt när HAN ÄR EN UTAV MINA NÄRMASTE VÄNNER.

Jag blir så less på folk. Det är mitt liv.

Jag låter er leva som ni vill, låt då mig leva som jag vill.



Bara det jag ville säga


1 Kommentarer

Postat av: everyonewants me ;) den 2009-11-28 @ 13:31:01

spyr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback