Senaste Inlägg

Tack för en underbar kväll

Denna kväll har helt enkelt varit underbar. Bra musik, söt kille, rollspels-prat (ja, jag ska börja rollspela), latte, kyla, milkshake, kundvagnar, pizza och en borttappad nyckel. Jag har haft en superbra kväll. Nu sitter jag på bussen hem helt slut och längtar hem till min säng. Ska bli skönt att sova. Ska sova lääänge imorgon, även om länge anses typ tio-halv elva för mig, jag är ingen sådan som kan sova bort en hel dag utan att få dåligt samvete för allt jag kunnat gjort men sovit bort. Jag vet fortfarande inte vem den där skumma kommenteraren är, men jag antar att det inte är någon jag känner särskilt väl. Om du nu, eller någon annan, känner för att snacka lite mer så är iallafall mitt mobilnummer 0765603389. Jag lovar att inte forska i vem du är, du anonyme människa. Vill du inte säga vem du är så accepterar jag det. Kanske kommer det ändå fram någon gång, men då vill jag hellre veta det från dig än från någon annan. Jag ska förresten få en ungdoms coatch (stavning?!) från socialtjänsten. Det känns riktigt bra. Behöver fler vuxna i mitt nätverk som jag kan tala med om det som känns jobbigt, behöver även hjälp att förbättra mitt självförtroende. Mitt självförtroende rasade drastiskt först då jag höll på att nästan bli ihjälmobbad i sjuan, sedan när allt skulle bli bra och jag skulle få byta skola så träffade jag den kille vi skulle kalla Johan. Då blev allt ännu sämre. Jag låg på psyket två gånger och försökte ännu fler gånger att ta slut på mitt liv. Hemska minnen. Nu ska jag försöka sova lite på bussen, är så himla trött. Hoppas bara jag är vaken då vi kommer till Levide. Blir lite jobbigt annars... Godnatt kram/Sol

1 Kommentarer

Postat av: Torsten den 2009-11-22 @ 13:57:27

Verkade rollspelet roligt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback