Senaste Inlägg

Intressant kommentar

Fick en intressant kommentar undertecknat med "Du vet egentligen vem jag är". Det har gått och förbryllat mig ett tag nu. Vem är du, anonyma kommenterare? Vore spännande att få veta.

Idag mår jag rätt bra. Ska till Fenix på konsert ikväll, så vill ni träffa mig så ses vi där. Stannar där till typ 23.00 tror jag.
Dock blir det jobbigt att gå därifrån. Ska gå ensam genom stan, och det är rätt mörkt på kvällarna. Jag har blivit mycket mer rädd för mörkret sen allt skit hände. Tror att det lurar faror jag inte kan se då himlen är svart. Jag är rädd ganska ofta.

Igår var det ganska kul. Jag hade lånat mammas skor, dom passade bäst till mjukisbyxorna jag hade på mig. Sen när jag kom hem så kunde jag inte knyta upp mina skosnören så Micke fick hjälpa mig. Rikigt intressant.

Jag har fått fler nya vänner också. Vet att jag skrev om en ny vän i förra inlägget, men nu har ännu fler dykt upp i mitt liv. Och dom verkar acceptera mig som jag är. Det är skönt.

Kram/Sol


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback